ADVICE: Advancing Digital Competence in Higher Education

ADVICE: Advancing Digital Competence in Higher Education, 01.09.2018 – 31.08.2023, Χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω των Προγραμμάτων ΕΑCEA: ERASMUS+ Strategic Partnerships, Key Action 2.

Το έργο ADVICE στοχεύει στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάπτυξη ή τη βελτίωση των ψηφιακών ικανοτήτων τους, δημιουργώντας ένα Digital Competence Learning Hub – μια ανοιχτή πλατφόρμα που ενσωματώνει ένα εργαλείο αξιολόγησης ικανοτήτων και μια συμπληρωματική βάση δεδομένων εργαλείων και πόρων που διατίθενται στο διαδίκτυο. Το έργο στοχεύει επίσης στην προετοιμασία μιας σειράς συστάσεων για τα ενδιαφερόμενα μέρη και τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, οι οποίες θα συμβάλουν στην οικοδόμηση της ικανότητας των συστημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για διαδικτυακή εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς.

Κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19, τα συστήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αντιμετώπισαν άνευ προηγουμένου προκλήσεις και οι εκπαιδευτικοί την ανάγκη για μια παραδειγματική αλλαγή. Εκείνη τη εποχή, η ψηφιακή εκπαίδευση δεν ήταν μία επικουρική μορφή εκπαίδευσης, αλλά η μόνη εναλλακτική που είχε το εκπαιδευτικό σύστημα. Από το 2020 και μετά, οι εκπαιδευτικοί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χρειάζονται περισσότερα από ένα ψηφιακό γραμματισμό. Χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο σύνολο ικανοτήτων σε μια σειρά τομέων, καθιστώντας τη ψηφιακή εκπαίδευση των μαθητών ίση και αποτελεσματική.

Σήμερα, υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία είτε αυτοαξιολόγησης, είτε αναβάθμισης δεξιοτήτων. Τα εργαλεία αυτά δεν είναι ενσωματωμένα ώστε να υποστηρίζουν την αποτελεσματική αναβάθμιση των δεξιοτήτων και να συμβάλλουν στην καλύτερη ποιότητα διαδικτυακής και υβριδικής διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός του έργου είναι να αυξήσει την προσβασιμότητα στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία με δομημένο τρόπο, ώστε οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες να μην αναγκάζονται να κάνουν εξαντλητική και χρονοβόρα έρευνα σε όλο το διαδίκτυο για να εντοπίσουν τους κατάλληλες πηγές. Θέλουμε επίσης να αυξήσουμε τις γνώσεις των ενδιαφερομένων και των υπευθύνων λήψης αποφάσεων για την ενίσχυση των μηχανισμών υποστήριξης ανάπτυξης ικανοτήτων.

Συμμετέχοντες

  1. Collegium Civitas
  2. Agricultural University of Athens
  3. University of Northampton
  4. Sapienza University of Rome